AKRONIM TECHWEAR

acronym techwear

ACRONYM od dawna jest liderem w branży techwear. Jeśli interesuje Cię ACRONYM i Errolson Hugh lub chcesz dowiedzieć się więcej o tej kultowej marce techwear, ten artykuł jest dla Ciebie!

Charyzmatyczna marka ACRONYM i jej twórca Errolson Hugh są czczeni przez miejskich ninja fashion freaków. W tym artykule dzielimy się wszystkimi sekretami marki i jej projektanta.

KIM JEST ERROLSON HUGH?

Projektant ACRONYM Errolson Hugh urodził się w Kanadzie i wychował się w Kanadzie w rodzinie jamajskich Chińczyków. Jego kariera rozpoczęła się jako projektanta z dużym doświadczeniem w różnych markach odzieży sportowej outdoorowej. Przez wiele lat był sfrustrowany, że nie mógł używać materiałów technicznych, takich jak odzież outdoorowa i sportowa, do produkcji ubrań, ponieważ tkaniny te uważano za zbyt drogie.

W 1994 roku Errolson Hugh postanowił założyć ACRONYM Dynamics z siedzibą w Niemczech, wraz ze swoją partnerką i współwłaścicielką Michaelą Sachenbacher. Dzięki silnej, futurystycznej i innowacyjnej tożsamości awangardowe ubrania projektanta otworzyły Hugh drzwi do współpracy z innymi znanymi markami, takimi jak Burton, Stone Island's Shadow Project, UNITED ARROWS i Herno Laminar. Był również projektantem serii Renaissance ACG, spółki zależnej Nike.

errolson hugh

AKRONIM, PREKURSOR STYLU TECHWEAR

ACRONYM powstało w Niemczech w 1994 roku. Przeprojektowało odzież sportową i praktyczną o futurystycznej estetyce . Jako najbardziej reprezentatywna marka kultury odzieży technicznej, ich wizja łączy ich z fanami dystopijnej przyszłości i osobami zainteresowanymi noszeniem nowoczesnych eleganckich strojów.

Początkowo założyciele Errolson Hugh i Michaela Sachenbacher planowali sprzedawać swoje usługi profesjonalistom z branży tekstylnej za pośrednictwem agencji projektowej. Dlatego też współpracowali ręka w rękę z Nike i wnieśli do nich wybitny wkład.

Wprowadzili rewolucyjną poprawę do serii ACG (Full Condition Equipment) stworzonej przez amerykańską firmę w 1989 r. w celu projektowania sprzętu odpowiedniego dla sportowców, piechurów i entuzjastów pieszych wędrówek.

Obecnie produkty Nike ACG i inne produkty marki Adidas, takie jak logo adidas Y-3, cieszą się dużą popularnością wśród fanów odzieży technicznej.

GENY AWANGARDOWEJ MARKI ODZIEŻOWEJ

Najlepsze marki odzieży high-tech są znane z dostarczania wydajności, komfortu i stylu tak innowacyjnego, jak to tylko możliwe. W konkurencji strategia marketingowa ACRONYM jest prawie nieistniejąca w porównaniu do innych dużych marek. Zamiast tego, koncentrują się przede wszystkim na jakości.

W pogoni za dystopijną estetyką, tym co wyróżnia ACRONYM jest wrodzone poczucie funkcjonalności: ich fundamentalnym celem jest produkcja wysokiej jakości i trwałych ubrań.

Chodzi o to, aby ludzie mogli cieszyć się techniczną odzieżą i zachować ją tak długo, jak to możliwe. Dla ACRONYM odzież jest możliwa do wykonania tylko wtedy, gdy może dać noszącemu możliwość codziennej pracy. W obliczu zapotrzebowania na potężne funkcje ich kolekcje odzieży są zaprojektowane tak, aby radzić sobie z nieprzewidywalnymi ekstremalnymi sytuacjami.

Koncepcja ACRONYM polega na dostosowywaniu odzieży technicznej w celu zwiększenia osobistych możliwości. Zrealizowali różne rozmiary i kształty, łącząc zalety i funkcje Techwear z eleganckim stylem.

Są bardzo elastyczne, wygodne i wszechstronne, więc świetnie nadają się do podróży. Jednak z punktu widzenia mody poszukują nowoczesnej estetyki poprzez najnowocześniejsze tkaniny, takie jak SCHOELLER® 3XDRY® i DRYSKIN™.

skrót marka odzieżowa

KIT-1, PIERWSZE WYDANIE AKRONIMU

W 2002 roku ACRONYM zaprezentował swoją pierwszą kolekcję KIT-1 w limitowanej liczbie 120 zestawów.

Pierwsze wydanie, którego przygotowanie zajęło około 3 lata, zostało zaprezentowane z wieloma przedmiotami wypełnionymi światopoglądem ACRONYM: katalog, okładka, torba, ścieżka dźwiękowa, oprogramowanie i grafiki koncepcyjne znajdowały się w tym pakiecie.

Jest również sprzedawany w słynnym sklepie w Paryżu i stał się must-have dla fashionistek i celebrytów. Około roku po wydaniu KIT-1 , pierwsza kompletna kolekcja została ogłoszona jesienią i zimą 2003 roku i stanie się popularna tylko dzięki poczcie pantoflowej.

ACRONYM jest bardzo popularną marką, a cały jej budżet jest przeznaczany na rozwój produktu, a nie na reklamę. To rzadka marka, która poszukuje najlepszej jakości produktów na świecie.

zestaw-1-akronim

AKRONIM W GRACH WIDEO

Niedawno byliśmy świadkami współpracy między Hideo Kojimą, znanym projektantem gier wideo, a utalentowanym projektantem Errolsonem Hugh. Cel? Zaprojektowanie techwearu bohatera Sama Potera do gry wideo Death Stranding .

Aby przetransportować swoje przesyłki w postapokaliptycznej Ameryce, Sam Porter Bridges najwyraźniej ma dostosowany strój. Podział między światem rzeczywistym a uniwersum gier wideo nigdy nie był tak cienki.

Ubrania w stylu cyberpunk i futurystycznym, które kiedyś można było zobaczyć w grach wideo i filmach science fiction, teraz ożywają w naszych szafach, a odzież techniczna pokazuje nam to każdego dnia.

Na premierę gry wideo niemiecka marka odzieżowa ACRONYM wypuściła odświeżoną wersję kurtki J1A-GT , bardzo podobną do tej, którą nosił Sam w Death Stranding. Kurtka została sprzedana za prawie 1900$, co jest ogromną kwotą, ale nie powstrzymało to sprzedaży zapasów w ciągu kilku godzin.

akronim death stranding

DLACZEGO AKRONIM JEST TAKI DROGI?

Ludzie mówią, że ubrania ACRONYM są drogie, a wybór ubrań jest ograniczony, ale „nie celowo zmniejszałem liczby produktów ani nie czyniłem ich drogimi. Dążę do najwyższej jakości. Tak się stało” — powiedział Errolson Hugh.

Powodem wysokich kosztów jest fakt, że produkcja skomplikowanych wzorów wymaga większej liczby procesów szycia, płace są wysokie, a wykorzystanie najlepszych materiałów jest bardzo drogie.

Ponieważ każdy element jest produkowany tylko w małych ilościach, nie można skorzystać z ekonomii skali. Choć nie było to zamierzone, wysoka cena i niedobór odzieży w dużej mierze przyczyniły się do postrzeganej wartości marki Techwear i rozbudzenia pasji entuzjastycznych fanów.

dlaczego akronim jest taki drogi

JAKIE SĄ TANIEJSZE ALTERNATYWY DLA TECHWEAR?

Jeśli Acronym nadal należy do wielu marek w świecie odzieży high-tech, to nie jest już jedyną, i to od dawna. W rzeczywistości do szeregów dołączyły inne marki, które nie muszą już udowadniać swojej wiedzy.

Projektowanie i produkcja tego typu odzieży wymaga oczywiście dużych nakładów na badania i rozwój, nie wspominając o kreatywnej pracy projektanta. Ma to niezaprzeczalny wpływ na ich ceny, najbardziej wykwintne dzieła mogą przekraczać 1000 dolarów.

Nie martw się, inne marki są bardziej dostępne, a ceny za kompletny zestaw ze spodniami taktycznymi , bluzami z kapturem i kurtkami technicznymi są bardziej przystępne.

Jeśli nie masz budżetu, zawsze możesz kupić koszulkę, czapkę lub inny niezbędny element, aby uzyskać zadbany wygląd od stóp do głów. Albo pominąć niektóre cechy odzieży technicznej w zamian za kuszącą estetykę.

Jeśli chodzi o marki techwear, możesz odkryć nasze 10 najlepszych zespołów techwear . W naszym sklepie znajdziesz również wiele ubrań techwear w przystępnych cenach. Estetycznie futurystyczne, zapewnią Ci styl i wygodę.

akronim techwear alternatywa

Czytaj dalej

darkwear
styles like techwear