Wysyłka i zamówienie
Wszystkie pytania dotyczące Twojego zamówienia
Czy wysyłacie produkty za granicę?
Tak, wysyłamy na cały świat. Obowiązują koszty wysyłki, które zostaną dodane podczas realizacji transakcji. Oferujemy zniżki i promocje przez cały rok, więc bądź na bieżąco z ekskluzywnymi ofertami.
Czy wysyłka jest bezpłatna?
Tak, standardowa wysyłka jest bezpłatna dla wszystkich zamówień.
Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia?
Przetworzenie zamówienia zajmuje od 0 do 3 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło jak najszybciej. Średnio zamówienie zostanie dostarczone w ciągu:
- 7 do 12 dni roboczych dla USA i Kanady .
- 7-12 dni roboczych do krajów europejskich .
- Od 7 do 18 dni roboczych do pozostałych krajów świata .
Jaki jest status mojego zamówienia?
Możesz łatwo śledzić swoje zamówienie pod poniższym linkiem: kliknij tutaj
Wprowadź swój adres e-mail i numer zamówienia, a następnie kliknij „Śledź”.
Należy pamiętać, że nie jest wymagane posiadanie konta klienta w celu śledzenia zamówienia.
Moje zamówienie nie zostało zrealizowane, co mam zrobić?
Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka pozycji, możliwe, że zostaną one wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Resztę zamówienia otrzymasz wkrótce.
Nie otrzymałem mojego zamówienia
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, najpierw sprawdź link do śledzenia przesyłki.
Jeśli na śledzeniu przesyłki widać, że zamówienie zostało dostarczone, istnieje prawdopodobieństwo, że przewoźnik umieścił paczkę w skrzynce pocztowej.
Jeśli nadal nie otrzymałeś przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem info@shadxw.com, chętnie pomożemy.
Czy mogę otrzymać paragon/fakturę?
Po złożeniu zamówienia automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Faktury nie są już dostarczane w pakiecie ze względów środowiskowych. Możesz jednak uzyskać fakturę od naszego zespołu wsparcia.
Czy mogę wykorzystać dwa (lub więcej) kody rabatowe?
Zniżki nie kumulują się.
Anulowanie i zwrot
Dowiedz się więcej o naszej polityce wysyłki i zwrotów, a także o gwarancji na produkt.
Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?
Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem strony kontaktowej .
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, niestety nie będziemy mogli go zmienić ani anulować.
Czy mogę anulować zamówienie?
Należy pamiętać, że nie możemy zagwarantować anulowania po rozpoczęciu przetwarzania zamówienia. Zachęcamy do skontaktowania się z naszym zespołem tak szybko, jak to możliwe, aby anulować zamówienie: info@shadxw.com
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, możesz go zwrócić lub wymienić na inny model w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Należy pamiętać, że zgodnie z naszą polityką zwrotów, koszty wysyłki pozostają na Twój koszt. Możesz również sprawdzić naszą politykę zwrotów .
Chciałbym zwrócić moje zamówienie
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu, oferujemy 100% gwarancję zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni.
Klienci będą odpowiedzialni za opłacenie kosztów przesyłki zwrotnej. Wszystkie zwracane paczki muszą zostać wysłane z numerem śledzenia.
Ponieważ nie posiadamy sklepu stacjonarnego, prosimy pamiętać, że zamówienie zostanie odesłane do naszego magazynu wysyłkowego w Azji.
Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów, aby rozpocząć proces zwrotu. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia pod adresem info@shadxw.com, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc!
Moje zamówienie jest uszkodzone
Jeśli Twój przedmiot ma wady produkcyjne, skontaktuj się z nami przez e-mail lub za pośrednictwem strony kontaktowej.
Zachęcamy również do przesyłania zdjęć lub filmów, które mogą ułatwić realizację Państwa wniosku.
Moje ubrania są za małe
Jeśli zakupione przez Ciebie rzeczy okażą się za małe lub za duże, masz 14 dni na ich zwrot i wymianę lub uzyskanie pełnego zwrotu pieniędzy.
Należy pamiętać, że to klient jest odpowiedzialny za wybór odpowiedniego rozmiaru zgodnie z przewodnikami rozmiarów dostępnymi na każdej stronie produktu. Gorąco zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem, który pomoże Ci wybrać odpowiedni rozmiar.
Klient będzie mógł zwrócić towar na własny koszt .
Wiemy, że może to wiązać się ze znacznymi kosztami, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem, dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie, które Cię usatysfakcjonuje.
Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy
W zależności od banku, może upłynąć od 3 do 5 dni roboczych, zanim zwrot środków pojawi się na pierwotnie użytej metodzie płatności po przetworzeniu zwrotu.
Płatności
Dowiedz się więcej o procesie płatności.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Aby sfinalizować zamówienie, możesz użyć kart debetowych i kredytowych (VISA, Mastercard, AMEX).
Nie akceptujemy jednak czeków, przekazów pieniężnych ani przelewów bankowych.
Czy moje informacje są bezpieczne?
Tak! Kiedy składasz zamówienie za pomocą karty kredytowej, wszystkie Twoje dane są wprowadzane na bezpiecznej stronie internetowej SSL.
Twoje informacje są szyfrowane i wysyłane bezpośrednio do sieci naszego dostawcy usług płatniczych, gdzie Twoja karta i transakcja są zabezpieczone i zatwierdzone. Informacje o Twojej karcie kredytowej w ogóle nie są przechowywane na naszych serwerach.
Karty podarunkowe
Dowiedz się więcej o tym, jak działają karty podarunkowe
Jak mogę otrzymać kartę podarunkową?
Twoja karta podarunkowa zostanie natychmiast dostarczona na Twój adres e-mail!
Czy karta podarunkowa jest imienna?
Karta podarunkowa nie jest imienna i może zostać przepisana na osobę trzecią.
Czy karta podarunkowa ma datę ważności?
Karta podarunkowa jest ważna bezterminowo. Po prostu rób zakupy, jak chcesz i kiedy chcesz!
Czy saldo karty podarunkowej można rozłożyć na raty?
Saldo karty podarunkowej można wykorzystać na zapłatę całości lub części kwoty.
Czy karty podarunkowe podlegają zwrotowi?
Zgodnie z naszą polityką zwrotów karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi.
INSTRUKCJA PIELĘGNACJI
Jakie są instrukcje dotyczące pielęgnacji
Zalecamy pranie ubrań w temperaturze 30 °C (86 °F) w delikatnym cyklu. Nie susz ubrań w suszarce bębnowej, chyba że jest to wskazane na etykiecie pielęgnacyjnej. Nie prasuj nadruków.
Kontakt