FAQs
Wszystkie pytania dotyczące zakupów w sklepie
Jaki jest status mojego zamówienia?
Możesz łatwo śledzić swoje zamówienie pod następującym linkiem: kliknij tutaj
Wprowadź swój adres e-mail i numer zamówienia, a następnie kliknij "Śledź".
Należy pamiętać, że nie ma potrzeby posiadania konta klienta w celu śledzenia zamówienia.
Jak długo potrwa realizacja moich zamówień?
Przetwarzanie zamówienia trwa od 0 do 3 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło jak najszybciej.
Średnio zamówienie zostanie dostarczone w ciągu:
- Kraje europejskie: 7 do 14 dni roboczych
- Reszta świata: od 12 do 21 dni roboczych
Szczegóły dostawy zostaną podane w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Ile kosztuje dostawa?
Oferujemy bezpłatną wysyłkę standardową dla wszystkich zamówień.
Moje zamówienie nie jest kompletne, co mam zrobić?
Jeśli zamówienie obejmuje kilka pozycji, możliwe jest, że zostaną one wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Pozostałą część zamówienia otrzymasz wkrótce.
Nie otrzymałem mojego zamówienia
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, najpierw sprawdź link do śledzenia.
Jeśli śledzenie przesyłki pokazuje, że zamówienie zostało dostarczone, możliwe, że przewoźnik umieścił paczkę w skrzynce pocztowej lub w zwykłej skrzynce na paczki.
Jeśli nadal nie otrzymałeś zamówienia, skontaktuj się z sąsiadem, który mógł odebrać paczkę pod Twoją nieobecność.
Jeśli mimo to nadal nie otrzymałeś swojej paczki, skontaktuj się z nami pod adresem info@techwear.pl, chętnie pomożemy.
Czy mogę użyć dwóch (lub więcej) kodów rabatowych?
Rabaty nie kumulują się.
Czy mogę otrzymać paragon/fakturę?
Po złożeniu zamówienia automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, nie jest ona już dostarczana w paczce ze względów środowiskowych. Fakturę można jednak otrzymać w naszym dziale obsługi klienta.
Dowiedz się więcej o naszych zasadach wysyłki i zwrotów, a także o gwarancji na produkty.
Czy wysyłasz za granicę?
Tak, wysyłamy na cały świat. Obowiązują koszty wysyłki, które zostaną doliczone przy kasie. Przez cały rok oferujemy zniżki i promocje, więc bądź na bieżąco z ekskluzywnymi ofertami.
Czy mogę anulować zamówienie?
Należy pamiętać, że nie możemy zagwarantować anulowania po rozpoczęciu przetwarzania zamówienia. Zachęcamy do jak najszybszego skontaktowania się z naszym zespołem w celu anulowania zamówienia: info@techwear.pl
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić lub wymienić na inny model w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Pamiętaj, że zgodnie z naszą polityką zwrotów, koszty wysyłki pozostają na Twój koszt. Możesz również sprawdzić naszą politykę zwrotów.
Wszelkie pytania dotyczące procesu płatności.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Nasza strona oferuje wyłącznie bezpieczne i gwarantowane metody płatności:
- Karty kredytowe (VISA, AMEX, Mastercard, ...)
Nie akceptujemy czeków, przekazów pieniężnych ani przelewów bankowych.
Is my information secure?
Yes! When you place an order using your credit card, all of your information is entered into a secure SSL web page.
Your information is encrypted and sent directly to our payment service provider's network, where your card and transaction are secured and approved. Your credit card information is not stored on our servers at all.
Kontakt